KÄYTTÖEHDOT
Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Tilaus on aina sitova. Asiakkaana vastaat meille antamiesi tietojen oikeellisuudesta. Alle 18 -vuotiaat eivät saa tilata tuotteita verkkokaupastamme. Kaikki ilmoittamamme hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24%.
Mikäli ilman perusteltua syytä kieltäydyt vastaanottamasta tuotetta tai jätät tuotteen noutamatta, tuote palautuu lähettäjälle. Tätä ei pidetä palautusoikeuden mukaisena palautuksena ja pidätämme tällaisessa tilanteessa oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut sekä 20 euroa asian selvittelykuluja asiakkaalta.
Suuri osa tuotteistamme lähetetään tukkuvarastoltamme Tanskasta. Toimitusaika on tavallisesti 5-10 arkipäivää. Käytönnössä siis toimitukseen kuluu noin viikko ta hieman yli.
Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen. Toimituksista muualle pitää sopia erikseen.
Kaikki hinnat sisältävät, ellei erikseen mainita, toimituskulut lähimpään matkahuollon noutopisteeseen tai suoraan kotiin, riippuen tuotteesta. Isoimmat ja painavimmat tuotteet toimitetaan suoraan kotiin.
Tavarat voidaan noutaa noutopisteestä kahden viikon ajan niiden saapumisesta. Tuotteiden saapumisesta lähetetään ilmoitus sähköpostitse ja/tai postitse ja/tai puhelimitse. Kuljetusyhiö saattaa myös yrittää toimitusta osoitteeseen, vaikkei kotiinkuljetusta ole erikseen mainittuna tuotteen tuotetiedoissa. On tärkeää, että meille ilmoittamasi sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero ovat oikein.
REKLAMAATIOT, TUOTEVIRHEET
Joskus jotain voi mennä pieleen ja se harmittaa silloin meitä yhtä paljon kuin sinuakin. Pyrimme parhaamme mukaan ratkaisemaan asian nopeasti. Reklamaatio tulee tehdä aina välittömästi virheen havaittuasi.
Tuotteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista ja käyttöönottoa.
Jos tuote saapuu perille silminnähden täysin rikkinäisenä, älä suostu vastaanottamaan lähetystä, jolloin se palautuu lähettäjälle. Ota tilanteesta valokuva, jossa näkyy rikkinäinen tuote. Lähetä selvitys asiasta, valokuva(t), yhteystietosi ja tilausnumero sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@kodinparhaaksi.fi ja ilmoita asia myös puhelimitse asiakaspalveluumme.
Jos tuotteessa havaitaan vikaa sen saavuttua ja pakkausta avattaessa, pyritään asia ratkaisemaan ensisijaisesti varaosilla. Ota tilanteesta valokuva, jossa näkyy viallinen tuote mahdollisimman selkeästi. Lähetä selvitys asiasta, valokuva(t), yhteystietosi ja tilausnumero sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@kodinparhaaksi.fi ja ilmoita asia myös puhelimitse asiakaspalveluumme.
Kun olemme käsitelleet asian, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Mikäli reklamaatiosi on aiheellinen, meillä on oikeus toimittaa tilanteen korjaamiseksi varaosia, vaihtaa tuote kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Mikäli mikään edellä mainituista vaihtoehtoista ei ole mahdollinen, niin tällöin hyvitämme maksamasi tuotteen arvon takaisin.
ASIAKASPALAUTUKSET
Tilaamillasi tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautus tapahtuu aina asiakkaan kustannuksella. Annamme palautusohjeet asiakaspalvelustamme tapauskohtaisesti. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, alkuperäisessä ehjässä pakkauksessa ja kaikin puolin myyntikelpoisessa kunnossa. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Palautus on asiakkaan vastuulla. Ota palautustilanteessa yhteys asiakaspalveluumme; lähetä selvitys asiasta, yhteystietosi ja tilausnumero osoitteella asiakaspalvelu@kodinparhaaksi.fi ja ilmoita asia myös puhelimitse asiakaspalveluumme. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos palautat tuotteen, muista ottaa Postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA numerossa 010 5080040 (normaali puhelumaksu) ja sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@kodinparhaaksi.fi